СУЧАСНЕ МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО ТА ТОВАРОЗНАВСТВО: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ОСВІТА
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

ДО ПИТАННЯ ПРО ІННОВАЦІЇ У ТУРИСТИЧНОМУ ВЗУТТІ

Перейти донизу

ДО ПИТАННЯ ПРО ІННОВАЦІЇ У ТУРИСТИЧНОМУ ВЗУТТІ Empty ДО ПИТАННЯ ПРО ІННОВАЦІЇ У ТУРИСТИЧНОМУ ВЗУТТІ

Повідомлення автор Admin Нд Бер 22, 2015 12:59 am

Стефаник М. П.,
Попович Н. І., к.т.н.,
Беднарчук М. С., к.т.н., доц.,
Львівська комерційна академія, м. Львів


ДО ПИТАННЯ ПРО ІННОВАЦІЇ У ТУРИСТИЧНОМУ ВЗУТТІ


За даними консалтингової компанії UTG в Україні на роздрібному ринок одягу та взуття навесні 2015 р. появляться 9 міжнародних брендів, а до кінця цього року – ще 12, серед яких: H&M (Швеція), Defacto (Туреччина), Cortefiel (Іспанія) і Converse (США) та ін. [1]. Такі події спричинять на вітчизняному ринку ще жорсткіші умови конкуренції для вітчизняних виробників і навіть витіснення з ринку товарів вітчизняного виробництва. Тому, актуальність питання управління якістю – процесом оптимального поєднання взаємообумовлених категорій якості та кількості для досягнення найбільшої ефективності виробництва, найвищої продуктивності праці стає особливо гострою.
Апріорі, вдосконалення наявних та пошук нових напрямів покращання споживних властивостей взуття є актуальною сферою діяльності усіх учасників ринку взуття [2], що здійснюється на основі аналізу низки даних. Зокрема, про недоліки у виробництві взуття, про взуття, що не витримало гарантійних термінів носіння, даних про рекламації, а також даних про розроблення відповідних заходів із вдосконалення властивостей взуття. Такі заходи, на нашу думку, повинні включати: використання досвіду споріднених виробництв, рекомендації галузевих наукових установ, аналіз зарубіжного досвіду впровадження інноваційних технологій у взуттєве виробництво.
Дана доповідь спрямована на розкриття однієї із сторін означеної комплексної проблеми, над якою працюють на кафедрі товарознавства непродовольчих товарів ЛКА у рамках співпраці із УкрНДІШП. А саме – вдосконалення споживних властивостей туристичного взуття, яке за сучасною класифікацією належить до спортивного взуття [3]. Ми акцентували увагу на тих новітніх технологіях формування споживних властивостей взуття, що належать найвідомішим виробникам і займають найбільшу частку на ринку – тобто, найбільш популярні у споживачів. Серед таких виробників фірми Columbia, а саме:
• Omni-Heat® («холод не має значення») – унікальна терморегуляція: повертає людині власне тепло, екрануючи його системою сріблястих точок-дзеркал; це забезпечує на 20% більше збереження тепла, ніж при використанні звичайного утеплювача; зайве тепло і волога відводяться назовні, не викликаючи перегрівання;
• Omni-Dry® («відведення вологи від тіла: комфорт в будь-яку погоду») – це мембрана, створена для захисту від несприятливих погодних умов при значних фізичних навантаженнях;
• OutDry® («захист від води без компромісів») – технологія ламінування рукавичок і взуття, при якій матеріал верху і мембрана стають єдиним цілим: між ними немає простору, в який могла б просочитися вода. OutDry повністю виключає проникнення води, зберігає властивості повітропаропроникності матеріалів, гарантує комфорт і відмінну посадку текстильного взуття та рукавичок;
• Omni-Tech® («водонепроникність, дихання, захист від негоди») – технологія забезпечує захист преміям-класу. Це мікропориста мембрана, що не пропускає вологу всередину виробу, а пори мембрани дозволяють пароподібній волозі із взуття легко виходити назовні; мембрана має 100-% повітропроникність.
Отже, викладений науковий підхід підтверджує перспективи подальших теоретичних і експериментальних досліджень туристичного взуття, які не тільки дозволять налагодити його вітчизняне виробництво, але й забезпечать бажаний рівень комплексу його споживних властивостей, що є першочерговою умовою досягнення належного рівня конкурентоспроможності товарів легкої промисловості на вітчизняному та світовому ринках.

Список використаних джерел: 1. У 2015-му на український ринок вийде понад 20 міжнародних брендів – ЗМІ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ua.korrespondent.net/business/companies/3471794-u-2015-mu-na-ukrainskyi-rynok-vyide-ponad-20-mizhnarodnykh-brendiv-zmi. 2. Попович Н. І. Нові напрямки вдосконалення споживних властивостей спортивного взуття / Н. І. Попович // Вісник Хмельницького національного університету. – № 4. – 2011. – С.101-106. – (Серія “Технічні науки”). 3. Попович Н. І. Проблеми антропометричної відповідності туристичного взуття / Н. І. Попович //  Формування і оцінювання асортименту, властивостей та якості непродовольчих товарів : матеріали I міжнар. наук.-практ. конф. (Львів, 22 листопада 2013 року) : тези доповідей: у 3 ч. Ч. ІІ / Відп. ред. П. О. Куцик – Львів : Львів. комерц. академ., 2013. – С. 114-117.

Admin
Admin

Кількість повідомлень : 106
Дата реєстрації : 16.03.2015

https://tntforum.ukraine7.com

Повернутися до початку Перейти донизу

Повернутися до початку

- Схожі теми

 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі