ДО ПИТАННЯ ПРО ІННОВАЦІЇ У ТУРИСТИЧНОМУ ВЗУТТІ
СУЧАСНЕ МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО ТА ТОВАРОЗНАВСТВО: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ОСВІТА :: Інновації у товарознавстві.
Сторінка 1 з 1
ДО ПИТАННЯ ПРО ІННОВАЦІЇ У ТУРИСТИЧНОМУ ВЗУТТІ
Стефаник М. П.,
Попович Н. І., к.т.н.,
Беднарчук М. С., к.т.н., доц.,
Львівська комерційна академія, м. Львів
Попович Н. І., к.т.н.,
Беднарчук М. С., к.т.н., доц.,
Львівська комерційна академія, м. Львів
ДО ПИТАННЯ ПРО ІННОВАЦІЇ У ТУРИСТИЧНОМУ ВЗУТТІ
За даними консалтингової компанії UTG в Україні на роздрібному ринок одягу та взуття навесні 2015 р. появляться 9 міжнародних брендів, а до кінця цього року – ще 12, серед яких: H&M (Швеція), Defacto (Туреччина), Cortefiel (Іспанія) і Converse (США) та ін. [1]. Такі події спричинять на вітчизняному ринку ще жорсткіші умови конкуренції для вітчизняних виробників і навіть витіснення з ринку товарів вітчизняного виробництва. Тому, актуальність питання управління якістю – процесом оптимального поєднання взаємообумовлених категорій якості та кількості для досягнення найбільшої ефективності виробництва, найвищої продуктивності праці стає особливо гострою.
Апріорі, вдосконалення наявних та пошук нових напрямів покращання споживних властивостей взуття є актуальною сферою діяльності усіх учасників ринку взуття [2], що здійснюється на основі аналізу низки даних. Зокрема, про недоліки у виробництві взуття, про взуття, що не витримало гарантійних термінів носіння, даних про рекламації, а також даних про розроблення відповідних заходів із вдосконалення властивостей взуття. Такі заходи, на нашу думку, повинні включати: використання досвіду споріднених виробництв, рекомендації галузевих наукових установ, аналіз зарубіжного досвіду впровадження інноваційних технологій у взуттєве виробництво.
Дана доповідь спрямована на розкриття однієї із сторін означеної комплексної проблеми, над якою працюють на кафедрі товарознавства непродовольчих товарів ЛКА у рамках співпраці із УкрНДІШП. А саме – вдосконалення споживних властивостей туристичного взуття, яке за сучасною класифікацією належить до спортивного взуття [3]. Ми акцентували увагу на тих новітніх технологіях формування споживних властивостей взуття, що належать найвідомішим виробникам і займають найбільшу частку на ринку – тобто, найбільш популярні у споживачів. Серед таких виробників фірми Columbia, а саме:
• Omni-Heat® («холод не має значення») – унікальна терморегуляція: повертає людині власне тепло, екрануючи його системою сріблястих точок-дзеркал; це забезпечує на 20% більше збереження тепла, ніж при використанні звичайного утеплювача; зайве тепло і волога відводяться назовні, не викликаючи перегрівання;
• Omni-Dry® («відведення вологи від тіла: комфорт в будь-яку погоду») – це мембрана, створена для захисту від несприятливих погодних умов при значних фізичних навантаженнях;
• OutDry® («захист від води без компромісів») – технологія ламінування рукавичок і взуття, при якій матеріал верху і мембрана стають єдиним цілим: між ними немає простору, в який могла б просочитися вода. OutDry повністю виключає проникнення води, зберігає властивості повітропаропроникності матеріалів, гарантує комфорт і відмінну посадку текстильного взуття та рукавичок;
• Omni-Tech® («водонепроникність, дихання, захист від негоди») – технологія забезпечує захист преміям-класу. Це мікропориста мембрана, що не пропускає вологу всередину виробу, а пори мембрани дозволяють пароподібній волозі із взуття легко виходити назовні; мембрана має 100-% повітропроникність.
Отже, викладений науковий підхід підтверджує перспективи подальших теоретичних і експериментальних досліджень туристичного взуття, які не тільки дозволять налагодити його вітчизняне виробництво, але й забезпечать бажаний рівень комплексу його споживних властивостей, що є першочерговою умовою досягнення належного рівня конкурентоспроможності товарів легкої промисловості на вітчизняному та світовому ринках.
Список використаних джерел: 1. У 2015-му на український ринок вийде понад 20 міжнародних брендів – ЗМІ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ua.korrespondent.net/business/companies/3471794-u-2015-mu-na-ukrainskyi-rynok-vyide-ponad-20-mizhnarodnykh-brendiv-zmi. 2. Попович Н. І. Нові напрямки вдосконалення споживних властивостей спортивного взуття / Н. І. Попович // Вісник Хмельницького національного університету. – № 4. – 2011. – С.101-106. – (Серія “Технічні науки”). 3. Попович Н. І. Проблеми антропометричної відповідності туристичного взуття / Н. І. Попович // Формування і оцінювання асортименту, властивостей та якості непродовольчих товарів : матеріали I міжнар. наук.-практ. конф. (Львів, 22 листопада 2013 року) : тези доповідей: у 3 ч. Ч. ІІ / Відп. ред. П. О. Куцик – Львів : Львів. комерц. академ., 2013. – С. 114-117.
Апріорі, вдосконалення наявних та пошук нових напрямів покращання споживних властивостей взуття є актуальною сферою діяльності усіх учасників ринку взуття [2], що здійснюється на основі аналізу низки даних. Зокрема, про недоліки у виробництві взуття, про взуття, що не витримало гарантійних термінів носіння, даних про рекламації, а також даних про розроблення відповідних заходів із вдосконалення властивостей взуття. Такі заходи, на нашу думку, повинні включати: використання досвіду споріднених виробництв, рекомендації галузевих наукових установ, аналіз зарубіжного досвіду впровадження інноваційних технологій у взуттєве виробництво.
Дана доповідь спрямована на розкриття однієї із сторін означеної комплексної проблеми, над якою працюють на кафедрі товарознавства непродовольчих товарів ЛКА у рамках співпраці із УкрНДІШП. А саме – вдосконалення споживних властивостей туристичного взуття, яке за сучасною класифікацією належить до спортивного взуття [3]. Ми акцентували увагу на тих новітніх технологіях формування споживних властивостей взуття, що належать найвідомішим виробникам і займають найбільшу частку на ринку – тобто, найбільш популярні у споживачів. Серед таких виробників фірми Columbia, а саме:
• Omni-Heat® («холод не має значення») – унікальна терморегуляція: повертає людині власне тепло, екрануючи його системою сріблястих точок-дзеркал; це забезпечує на 20% більше збереження тепла, ніж при використанні звичайного утеплювача; зайве тепло і волога відводяться назовні, не викликаючи перегрівання;
• Omni-Dry® («відведення вологи від тіла: комфорт в будь-яку погоду») – це мембрана, створена для захисту від несприятливих погодних умов при значних фізичних навантаженнях;
• OutDry® («захист від води без компромісів») – технологія ламінування рукавичок і взуття, при якій матеріал верху і мембрана стають єдиним цілим: між ними немає простору, в який могла б просочитися вода. OutDry повністю виключає проникнення води, зберігає властивості повітропаропроникності матеріалів, гарантує комфорт і відмінну посадку текстильного взуття та рукавичок;
• Omni-Tech® («водонепроникність, дихання, захист від негоди») – технологія забезпечує захист преміям-класу. Це мікропориста мембрана, що не пропускає вологу всередину виробу, а пори мембрани дозволяють пароподібній волозі із взуття легко виходити назовні; мембрана має 100-% повітропроникність.
Отже, викладений науковий підхід підтверджує перспективи подальших теоретичних і експериментальних досліджень туристичного взуття, які не тільки дозволять налагодити його вітчизняне виробництво, але й забезпечать бажаний рівень комплексу його споживних властивостей, що є першочерговою умовою досягнення належного рівня конкурентоспроможності товарів легкої промисловості на вітчизняному та світовому ринках.
Список використаних джерел: 1. У 2015-му на український ринок вийде понад 20 міжнародних брендів – ЗМІ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ua.korrespondent.net/business/companies/3471794-u-2015-mu-na-ukrainskyi-rynok-vyide-ponad-20-mizhnarodnykh-brendiv-zmi. 2. Попович Н. І. Нові напрямки вдосконалення споживних властивостей спортивного взуття / Н. І. Попович // Вісник Хмельницького національного університету. – № 4. – 2011. – С.101-106. – (Серія “Технічні науки”). 3. Попович Н. І. Проблеми антропометричної відповідності туристичного взуття / Н. І. Попович // Формування і оцінювання асортименту, властивостей та якості непродовольчих товарів : матеріали I міжнар. наук.-практ. конф. (Львів, 22 листопада 2013 року) : тези доповідей: у 3 ч. Ч. ІІ / Відп. ред. П. О. Куцик – Львів : Львів. комерц. академ., 2013. – С. 114-117.
Схожі теми
» ІННОВАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЇ ПАПЕРУ
» ІННОВАЦІЇ В ОБРОБЛЕННІ ЛЛЯНИХ ТКАНИН
» ІННОВАЦІЇ РОЗБУДОВИ ІНФРАСТРУКТУРИ ЯКОСТІ
» ІННОВАЦІЇ РОЗБУДОВИ ІНФРАСТРУКТУРИ ЯКОСТІ
» ІННОВАЦІЇ В ОБРОБЛЕННІ ЛЛЯНИХ ТКАНИН
» ІННОВАЦІЇ РОЗБУДОВИ ІНФРАСТРУКТУРИ ЯКОСТІ
» ІННОВАЦІЇ РОЗБУДОВИ ІНФРАСТРУКТУРИ ЯКОСТІ
СУЧАСНЕ МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО ТА ТОВАРОЗНАВСТВО: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ОСВІТА :: Інновації у товарознавстві.
Сторінка 1 з 1
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі