АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ АНКЕТНОГО ОПИТУВАННЯ РЕСПОНДЕНТІВ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ ЇХ ПОТРЕБ ДО ВЗУТТЯ
СУЧАСНЕ МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО ТА ТОВАРОЗНАВСТВО: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ОСВІТА :: Маркетингові аспекти товарознавства.
Сторінка 1 з 1
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ АНКЕТНОГО ОПИТУВАННЯ РЕСПОНДЕНТІВ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ ЇХ ПОТРЕБ ДО ВЗУТТЯ
М. І. Катрук, к.т.н.,
Українська академія друкарств, м. Львів;
Х. І. Ковальчук, к.т..н.,
Львівський інститут економіки і туризму, м. Львів
Українська академія друкарств, м. Львів;
Х. І. Ковальчук, к.т..н.,
Львівський інститут економіки і туризму, м. Львів
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ АНКЕТНОГО ОПИТУВАННЯ РЕСПОНДЕНТІВ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ ЇХ ПОТРЕБ ДО ВЗУТТЯ
Для підвищення конкурентоспроможності підприємств з виробництва взуття необхідно оцінювати ступінь відповідності товарів вимогам споживачів, виявляти основні властивості, які відповідають їх потребам. Особливо це стосується тих потреб, які частково або взагалі не відповідають вимогам споживачів. На основі отриманих даних необхідно вдосконалювати якість продукції, що виробляється [1].
Для виявлення потреб споживачів проведено опитування респондентів різних вікових категорій: люди віком 18-24 років (13 %), 25-30 років (53 %), старше 31 років (34 %). Середньомісячний дохід 70 % опитаних складає понад 2000 грн. Така ж частка осіб, які готові витратити на придбання взуття суму від 400 до 1000 грн.
На питання анкети щодо місця купівлі взуття 67 % респондентів відповіли, що надають перевагу магазинам. Це свідчить, про те що товар придбаний в магазині викликає довіру стосовно якості, покупцю надають певні гарантії. На ринках взуття купує 30 % опитаних, і лише 3 % надають перевагу інтернет-магазинам.
Перевагу спортивному взуттю надають 50 % опитуваних (віком 25-30 років, а повсякденному – 37 % (віком понад 30 років).
Для 64 % опитаних дві пари взуття складають необхідну кількість взуття впродовж року, для 20 % – 1 пара взуття, і лише 16 % респондентів можуть придбати більше 2 пар взуття.
На питання «Скільки років експлуатуєте одну пару взуття» – 70 % опитуваних відповіли, що більше двох років, адже 74 % респондентів обирають взуття з натуральної шкіри, 20 % – із замші, і лише 6 % обирає взуття з синтетичних шкір (рис. 1). Анкетуванням встановлено (рис. 2), що під час купівлі респонденти обирають взуття за такими критеріями: комфорт (40 %), надійність (34 %), естетичність (26 %).
Рисунок 1 - Розподіл респондентів щодо вибору матеріалу, з якого виготовляють взуття
Рис. 2. Розподіл критеріїв для вибору взуття респондентами
З думкою «висока ціна – висока якість» 67 % респондентів не завжди згідні; 24 % відповіли «ні» і лише 9 % погоджуються з цим твердженням.
Найбільша частка респондентів (90 %) вважають, що краще придбати одну пару якісного взуття, ніж дві пари не якісного. Такі результати опитування свідчать про високі вимоги споживачів до довговічності взуття. Вагомими для опитаних є термін експлуатації, а також матеріали, з яких виготовлене взуття.
Більшість опитаних (64 %) задоволені наявним асортиментом і обирають взуття те, що є найбільш комфортним. Респонденти (27%) віком від 24 до 30 років обирають саме модне взуття, їх частка складає 27 % (рис. 3).
Рис. 3. Розподіл респондентів щодо тенденцій моди
Результати проведеного аналізу свідчать, що споживач надає перевагу якісному взуттю, виготовленому з натуральних шкір, не зважаючи на вищу ціну. Основними факторами при купівлі взуття є його комфортність, надійність і естетичний вигляд. Не менш важливими є тенденції моди, які споживач теж враховує при виборі нової пари взуття.
Список використаних джерел: 1. Беднарчук М. С. Товароззнавчі аспекти формування національного ринку взуття : монографія / Беднарчук М. С. – Львів : Видавництво Львівської комерційної академії, 2009. – 476 с.
Схожі теми
» АНАЛІЗ СТАНУ СУЧАСНОГО АВТОМОБІЛЬНОГО РИНКУ ТА ПРОБЛЕМИ ЙОГО РОЗВИТКУ
» АНАЛІЗ СУЧАСНОГО РИНКУ ЕЛЕКТРОПОБУТОВИХ МАШИН В УКРАЇНІ ТА ТЕНДЕНЦІЇ ЙОГО РОЗВИТКУ
» АНАЛІЗ СПЕКТРІВ ФЛУОРЕСЦЕНЦІЇ МОДИФІКОВАНИХ ЗРАЗКІВ ПОЛІТЕТРАФТОРЕТИЛЕНУ
» АНАЛІЗ МАРКОВАННЯ БАЛЬЗАМІВ КОСМЕТИЧНИХ ДЛЯ ВОЛОССЯ
» АНАЛІЗ СУЧАСНОГО АСОРТИМЕНТУ МАКАРОННИХ ВИРОБІВ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ М. ХАРКОВА
» АНАЛІЗ СУЧАСНОГО РИНКУ ЕЛЕКТРОПОБУТОВИХ МАШИН В УКРАЇНІ ТА ТЕНДЕНЦІЇ ЙОГО РОЗВИТКУ
» АНАЛІЗ СПЕКТРІВ ФЛУОРЕСЦЕНЦІЇ МОДИФІКОВАНИХ ЗРАЗКІВ ПОЛІТЕТРАФТОРЕТИЛЕНУ
» АНАЛІЗ МАРКОВАННЯ БАЛЬЗАМІВ КОСМЕТИЧНИХ ДЛЯ ВОЛОССЯ
» АНАЛІЗ СУЧАСНОГО АСОРТИМЕНТУ МАКАРОННИХ ВИРОБІВ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ М. ХАРКОВА
СУЧАСНЕ МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО ТА ТОВАРОЗНАВСТВО: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ОСВІТА :: Маркетингові аспекти товарознавства.
Сторінка 1 з 1
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі